Oeps! Ik ben mijn kaartje kwijt!

Je kunt de onderstaande tool gebruiken om jouw tickets zelf terug te vinden. Selecteer de betaalmethode waarmee je de tickets hebt besteld en volg onderstaande stappen.

Ik heb betaald met:

iDEAL Credit Card Sofort PayPal Anders
iDEAL instructies

- Log in op je bankrekening
- Ga op zoek naar de bankafschrijving van je ticketbetaling
- Kopieer de omschrijving en plak deze in het invulveld

- €25.00

TicketingPayments via PAY.nl

GB00 BANK 1234 5678 90

Datum

01-01-2020

Betalingsmethode

iDEAL

Omschrijving

732240333Xa8e7fc

Voorbeeld informatie met gemarkeerde benodigde informatie. Jouw omschrijving kan afwijken van het voorbeeld.

Ik heb tickets gekocht

Meest gestelde vragen door ticketkopers.

Hoe verander ik de naam op mijn tickets?

plus-icon minus-icon

De verkeerde naam op je ticket ingevuld? Geen probleem. Klik hier om de naam op een ticket te wijzigen.

Ik heb mijn ticket(s) nog niet ontvangen.

plus-icon minus-icon

Heb je één of meerdere ticket(s) gekocht en heb je deze nog niet ontvangen in je mailbox? Dan kan het zijn dat je betaling nog verwerkt wordt door de bank. Bovenin op de statuspagina van je order staat in dat geval ‘Betaling wordt verwerkt’. De snelheid van dit proces hangt af van je gekozen betaalmethode en de snelheid van je bank. Als de betaling succesvol is, ontvang je automatisch direct jouw ticket(s) in je mailbox.

Ik wil mijn ticket(s) personaliseren

plus-icon minus-icon

Wanneer je op de knop ‘Download tickets’ in je bevestigingsmail klikt, wordt je verzocht om eerst je tickets te personaliseren. Als je meer dan één ticket hebt gekocht, kun je direct de gegevens van de andere bezoekers invullen of ze per mail uitnodigen om deze gegevens zelf aan te vullen. Vervolgens kunnen alle tickets in één keer gedownload worden of los per ticket. Na de personalisatie worden alle tickets naar de opgegeven mailadressen verstuurd. Let goed op de deadline voor het invullen van deze gegevens.